Torsdag 25/02/10 - Del 3 - Mätt & trött

Nu är aftonen kväller.

Nyss ätit mitt sista mål mat för idag - får jag hoppas! Det blev pumpernickelbröd med kalkon och rågflingegröt med jordgubbar. Mättar så gott i lilla magen!

Innan, efter middagen, försökte jag att sova en stund. Det brukar jag göra. Men oftast blir det att jag bara faller i någon form av dvala. För jag är medveten om min omgivning hela tiden. Hör t ex OS! *hrrmm*

Sen kom sambon med kaffe och jag rättade Keno. 20:- i vinst! Tjoohoo! *suck*

Jag har druckit mellan 2,5 och 3 liter vatten idag! Kissat? Joo-men-visst! En hel del!

Ska försöka att dricka så pass mycket, om jag minns det. För då driver DET vattnet ut, det vattnet som Furix egentligen ska ta. Så då kanske jag slipper ta Furixen. Vem vet? Hoppas på det.

Ja, snart är det läggdags och jag ska lägga mig med en bok av Margit Sandemo. Häxmästaren, heter serien. Har nyss läst ut alla 47 böckerna om Sagan Om Isfolket.

Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0