Torsdag 25/02/10 - Del 2 - Motion och åter motion!

Har hunnit att motionscykla 60 minuter, tvättat, strukit, städat till marsvinen och gått en tur på 4,1 km på 56 minuter. Puuh! *svettas*

Jo och så har jag vattnat blommorna. De såg lite slokörade ut. Kröp nästan till vasken för att få vatten!

Träningsvärken har inte blivit bättre. Men det känns gott att veta att man har muskler inbäddade under fettet!

Jag är ju starkare än min sambo, som är 1,78 lång och lagom byggd. Jag brottar ner honom lätt! Men jag gör det inte så ofta, för jag vill inte göra honom ledsen. *fniss*

HOPPAS att jag har gått ner NÅGOT tills i morgon! Än så länge går jag upp 1 hg om dagen.

Tjingeling så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0