Fredag 26/02/10 - Del 1 - Hård städning

Vikt: - 0,7 kg

I natt hade jag så ont i kroppen av träningsvärken och artriten, så jag var tvungen att gå upp och ta morfin och sitta och vänta på att det skulle hjälpa något.
Det var kvart i tre och jag satt och löste korsord till halv fyra.
La mig igen, men kunde inte somna. Det blev att dvala igen.
Tio över fem, hörde jag min sambo stiga upp. Och det gjorde jag med.

När han hade kört till jobbet, började jag att storstäda och byta sängkläder. Det gör jag varje fredag.
Jag klockade hela städningen och jag skyndade mig för skojs skull. För att se hur lång/kort tid jag kunde göra det på.
Nu har vi ju inte något stort hus, precis. 3 rum och kök. Men jag klarade ALLT på 56 minuter. Dammning, dammsugning, dass-städning och avtorkningar. Det var nog rekord!

Nu har jag smällt i mig frukost. Det är INTE kul att äta ensam! Snart sätter jag ett av marsvinen på bordet för att få sällskap!

Det snöar rejält, så strax ska jag gå ut och köra snöslungan.
Kanterna på trädgården är proppfulla med snö, så jag har inte bestämt hur jag ska köra med slungan än.

Ack och ve! Ingen mer snö nu! Bara kallt, tack!

Tjingeling så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0