9/5 -09 MC-tur i blåsten

Vikt: 81,4 kg = - 0,6 kg

Magmått: 91 cm = + - 0 cm

Steg: 8 924 steg

Motion: Ingen


***********************************************************************

Motionen uteblev.

Det blir den ofta på helgerna, när jag vill spendera min tid på/med Ronny.

Eller så är det också för att mina rutiner bryts då.

Idag har vi haft ett kolossalt blåsväder! Men solen har varit framme hela tiden.

Vi bytte parkeringslampor på min bil, för den ska besiktas på måndag. Tror inte det är något fel, mer än det vanliga påpekandet om att fjädrarna fram är knäckta längst ner. Det blir ingen ombesiktning för det.

En däven dag, har det varit.

Mycket ont i huvudet. Så jag har legat en del med ett mörkt örngott över ögonen.

Men vid 18-tiden, fick vi för oss att vi skulle ut och köra hoj.

Visst blåste det, men solen var ju framme!

Vi körde 7,7 mil till "ingenstans", vilket brukar vara ut och sen hem igen.
Och när vi kom hem, var vi rörande överens om att det VAR rätt kallt att köra!

Jag fick prova Ronnys Kawasaki ER6f.

I DEN var det klös, jämfört med min! Men hans är också en 650 och min är "bara" en 500-kubikare. Så lite av det är ju avgörande.

Sen började vi att titta på DA VINCI-KODEN, men det kom vi på, att den hade vi sett innan. *suck*.

Så där tog spänningen slut.

Hopp i säng och lyssna på talboken, blev det.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0