7/5 -09 Totalt händelselöst!

Vikt: 82,1 kg = + 0,2 kg

Magmått: 92 cm = + - 0 cm

Steg: 8 884 steg

Motion: Ingen


********************************************************************

I dag har det inte hänt så mycket.

Tagit upp tvätten, lagat mat och städat till marsvinen.

Regn mest hela dagen. Urtrist! *suck*

Har inte ens orkat cykla på motionscykeln.

Tog nya bilder på den nya fläkten, däremot.

Ja och så fotade jag lite saker som jag ska lägga ut på Blocket.

Här är den GAMLA fläkten:



Här är den NYA fläkten:



Visst är det skillnad, eller hur?

Och FUNGERAR gör den med! *fniss*

Ronny jobbar på ett företag som lagrar böcker.

De hade hela serien med Sagan Om Isfolket, Häxmästaren och Legenden Om Ljusets Rike.

Jag hade själv skickat efter 25 böcker av Sagan Om Isfolket och Ronny köpte resten av serien till mig på företaget han jobbar, fast till ett bättre pris. Det är 47 volymer av Sagan Om Isfolket.

Det är kul att ha HELA serien av Sagan Om Isfolket.

Det var allt för idag!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: iike

Har haft, "idiotiskt" tungt vecka, inte ENS hunnit läsa Dina blogg? Helt slut, gamla kärringar ska vara BARA hemma!

Har varit på kurs, BETONG SKULPTUR, håller på å göra hund, haa, den ser inte ALLS SOM HUND, om 2 veckor, ska vi fortsätta, då först sätter jag betong PÅ, har BARA gort FORM.

Kram Irene

PS: fin fläkt

2009-05-08 @ 17:33:37
Postat av: Shintaida

HEJ igen, Irene!

DET var länge sen! kramar om

Nej, Du ska INTE vara hemma hela tiden!

Är det inte TUNGT med att skulptera i betong?

Hur har du gjort formen? Av armeringsjärn, eller?

Kul att Du hittar på något som Du trivs med!

Jo, fläkten är fin och bra. Spisen är också ny OCH bra. ler

Kram // Ylva

2009-05-10 @ 12:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0