5/5 -09 Nu börjar det rasa igen!

Vikt: 81,9 kg = - 0,4 kg

Magmått: 95 cm = - 2 cm

Steg: 17 006 steg

Motion: Powerwalk 2 km

***************************************************************************

Det var kul att mäta och väga sig idag! Minus på båda hållen.

Natten har varit med ytlig sömn, men jag känner mig inte sådär VÄLDIGT trött.

Ska vänta på att den nya fläkten kommer. Den som Ronny beställde.Den kommer mellan 7 och 17. Det var ett jädra spann på tiden!

Förhoppningsvis kommer den vid lunchtid, som spisen gjorde.

Skulle lyssna till Iris Halls meditationsskiva, men mitt i somnade jag! Jag var nog mer trött än jag trodde. För igår kväll lyssnade jag på hela med intresse. Ja, intresset fanns också där i dag, men tröttheten tog ut sin rätt.

Har lite ont av vädret i lederna, så det KAN vara det jag blir trött av.

Nu är fläkten NÄSTAN helt installerad. Det fattas bara en träskiva som döljer ovanredet på den. Och slangen som för ut oset, förstås. Relevant, My Dear Watson!

Foto kommer på både den gamla och den nya, när det är färdigt. För det ser fult ut nu.

Regn har vi haft av och till i dag. Men jag tog min powerwalk i alla fall. Annars hade jag nog fått dåligt samvete.

Trött hela dagen, har jag varit. Halvsov en stund när Ronny fixade med fläkten. Sen behövde han hjälp med att hålla i den.

Det lär bli en tidig kväll för mig.

Har sytt lite idag. Sytt in byxor där det varit hål mellan benen. *rodnar* Jag skaver låren mot varandra när jag går.

Och så var det en fleecetröja jag skulle göra om lite. Men det gick inte så bra. Måste sätta resår i ärmsluten och nederkanten. *suck*

Marsvinen squeekar så fort dom hör mig och min stegräknare klicka ner för trappan. Dom gör så tills jag hämtar gräs till dom.
Så det var bara att gå ut i det våta och plocka gräs till dom, så dom höll tyst!
Blir lite tjatigt att höra dom pipa som hungersnödsmarsvin hela tiden! *ler*

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0