27/5 -09 Ryggont igen

Vikt: 78,7 kg = + - 0 kg

Magmått: 82 cm = - 1 cm

Steg: 6 404 steg

Motion: Ingen


***********************************************************************

Idag vaknade jag med ryggont. Det satt mitt i spinalen. Kanske början på mensvärk?

Dagen har varit mycket deprimerande i alla fall.

Jag var och lämnade tillbaka musen som jag köpte igår. Istället köpte jag en USB-förlängningskabel till sändaren till min gamla mus, så sändaren kom på andra sidan om min dator. Dvs att den inte var närmast Ronnys mus.

Det funkade jättebra och var dryga 250:- billigare! Det köpte jag mat för istället!

Men sen började min förbannade dator att gå i fläkten, som om den ville rusa till månen.

Jag grät av vanmakt, för jag förstod INTE vad det kunde vara! Försökte att ta bort och lägga till program, men inget funkade.

På kvällen, när Ronny och jag satt här och han hörde att min dator ville månlanda igen, sa han att han skulle lägga in ett aggressivare program. SOM kunde ta bort MER än vad den borde.

Så blev det.

Datorn blev lugn.....MEN ljuden försvann och Internet Explorer fungerade inte! Oh, kära nån, vad skulle jag NU göra???

Men det fixade Ronny på ett kick. Han la in ÄNNU ett program, så fungerade Explorer i alla fall.

Men ljuden fick jag sitta och lägga in för hand. Men det gjorde inget, för datorn förblev lugn.

Vad han kan, min man!

I kväll ringde IP och vi pratade i lite mer än en timma. Vi planerar en MC-tur till helgen. Det ser jag fram emot!

Marsvinen ylar varje gång jag varit ute och rökt. Tror att det är gräs varje gång. Men se...jag gav dom en ORDENTLIG dos med gräs, så dom ylade inte på hela dagen sen! Låg bara och rapade och däste!

Städat till dom som vanligt har jag gjort, men lite försiktigare och saktare än vad jag brukar göra. Rädd om min rygg.

Ja, det var min ointressanta dag. Inget speciellt har hänt, mer än att det varit ryggskottsvarning.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0