17/5 -09 MC-tur!

Vikt: 80,1 kg = + 0,2 kg

Magmått: 86 cm = + - 0 cm

Steg: 7 936 steg

Motion: Promenad 2 km
             Promenad 2 km


*************************************************************************

Idag har det inte blivit så många steg pga MC-åkning!

IP ringde och frågade vad vi skulle göra. Och vi skulle inte göra något speciellt.

Hon kom hit och så åkte vi en lång väg till Rättvik och fikade gott. Mjukglass och en amerikansk muffin och kaffe till mig! *MUMS*

Sen åkte vi en ännu längre väg hem. En rolig en, som svängde mycket.

Vi stannade för en rökpaus vid en liten sjö. Och solen gassade så gott!

Det var jättetrevligt att få träffa IP igen! Det var länge sen sist.

Vi skildes åt i Falun och så åkte Ronny och jag hem och putsade på motorcyklarna - som vanligt!

Sen städade Ronny till grisarna och jag lagade snabbmat till oss. Vi var störthungriga, trots att vi fikat. Men det var ju ett tag sen det hände nu.

När vi ätit, blev jag trött, för ryggontet satt i fortfarande och tog på krafterna. Det gjorde inte lika ont som i lördags, dock.

Så jag la mig och tänkte vila en stund.

Jo, tjolahopp!!

Jag vaknade av att Ronny drog ner rullgardinen i sängkammaren och sa att han skulle lägga sig!!

Då hade jag sovit i dryga två timmar - som en stock!

Klockan var bara nio, men han var trött ändå.

Jag gick upp och tog en kopp kaffe, skrev in i matdagboken vad jag ätit. Och DET blev inte nådigt, med både glass och muffins!

Men jag tar nya tag i morgon och skriver in i FÖRVÄG vad jag ska äta.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0