15/5 -09 Blåst och promenader

Vikt: 80,3 kg = + 0,1 kg

Magmått: 87 cm = - 1 cm

Steg: 24 892 steg

Motion: Promenad 2 km
             Promenad 2 km
             Promenad 2 km


*********************************************************************

Ryggen har jag inte blivit något bättre i. Men skottet var inte svårt, som jag trodde.

Visst har jag problem och ont! Ack, ja!

Men jag har försökt att promenera bort smärtan, men med dåligt resultat.

Hängde ut tvätt och den blåste givetvis ner. Ut och plocka upp den igen. *suck*

Var på vårdcentralen och tog blodprover angående min vattenansamling i kroppen.

Men första gången jag var där, klämde läkaren bara lite på benen och magen och sa att han inte hittade något fel.

Men så damp det ner ett brev i lådan om att det vore bra om jag kom ner och tog blodprover, så de kunde följa och reda ut vad som är fel!

Och det kom han på REDAN?!

Jag har plockat gräs till grisarna två gånger idag. Så fort jag går ut för att röka och de hör klicket från min stegräknare, börjar dom skrika.

Ibland blir jag faktiskt TRÖTT på det, även om det låter gulligt!

Snart får jag väl hänga mig utanför ett fönster här uppe och röka!

Ronny fick hjälp av MT och byta ett par tegelpannor på uthuset. Ronny är - liksom jag - höjdrädd. Men inte MT, inte! Han är som en spindel i sitt nät!

Så det blev bytt på mindre än en halv timma.

Ja, nu är dagens ämne slut. Jo, jag har vilat en del, har jag. Och tvättat.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0