14/5 -09 Ryggskott IGEN!

Vikt: 80,2 kg = + 0,9 kg   *suck*

Magmått: 88 cm = - 2 cm  *trevligt*

Steg: 13 616 steg

Motion: Promenad 2 km
             Promenad 1,4 km


***********************************************************************

Dagen inleddes med mycket sömn.

Vid 11-tiden pallrade jag mig upp och gjorde den vanliga proceduren med vägning och mätning.

Sen hälsning på djuren och tog en kopp kaffe.

Ringde sen till C och pratade bort en stund.

Grisarna ville TVUNGET ha gräs, så jag gick ut i bara pyjamas och plockade.

Och VAD händer då?

JO, jag får ett ryggskott!

Ibland känns det som om det är på väg bort, men sen kommer det med en vrålande styrka. jobbigt!

Det är ju inte så länge sen jag hade TVÅ skott sist?!

NÄR ska jag få vara ledig från det?

VAD har jag gjort för att få det straffet?

Ja, frågorna är många! Och ingen kan besvaras.

Har i alla fall gått två promenader med smärtan i hälarna. Känns som om jag är TVUNGEN att röra på mig.

Men nu orkar jag inte mer.

Vill egentligen bara lägga mig.

Tur att dom lovat dåligt väder till helgen, så man inte missar en MC-tur!

Nu orkar jag inte sitta uppe längre. Det gör ONT!

God natt!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0