12/5 -09 I kärlekens tecken

Vikt: 78,4 kg = + 0,7 kg

Magmått: 89 cm = + - 0 cm

Steg: 14 284 steg

Motion: Powerwalk 2 km


*******************************************************************

I dag är det 4 år sen Ronny och jag träffades OCH blev tillsammans!

Detta hände på en Preem-mack i Falun vid 23-tiden.

Aaah, det var en helt UNDERBAR känsla att få träffa honom! *ser drömmande ut*

Vi hade pratat mycket i telefon och haft webkamerorna på under tiden, så det blev som att sitta och prata mitt emot varandra.

Vad vacker jag tyckte han var! Ja, det är han fortfarande!

Det HÄR är kärlek, minsann!

ALDRIG har vi bråkat, även om jag har varit "murrig" av mig vid mina pms.

Ronny är snäll, hjälpsam, kommunikativ, inte blyg, händig, kärvänlig, kramig, pussig,  ja, You name it!

Han är "självgående" och är inte handlingsförlamad. Vilket jag uppskattar till MAX!

Jag älskar honom av hela mitt hjärta!

Vi firade lugnt och stillsamt, med att jag lagat potatiskroketter, nötkött och bearnaisesås. Sen diskade han som vanligt.

Det blev en lugn och stillsam kväll framför TV:n sen.

Och efter det, tidigt i säng. Orkade inte lyssna på talboken, utan dunkade huvudena i kudden direkt!

Idag har jag inte varit lika yr i huvudet, bara lite. Nog på bättringsvägen.

Det var allt!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: Inga

Håll i karl allt du kan!!! Du har haft en väldans tur vännen...sådana som han växer nog inte på trän.

Må gott och hoppas er känsla för varandra varar väldigt länge! Hoppet finns att det kanske finns fler?? :-)

2009-05-14 @ 19:03:02
Postat av: Shintaida

Heej Inga!

Long time, no see!

Jag behöver inte hålla SÅ hårt i honom, för han håller sig till mig så bra själv. ler

Om Du söker någon med lika egenskaper som Dig, så kan jag rekommendera Passagen Dating. Det var där Ronny och jag träffades. Men Du har väl redan en, eller?? konfys

Sköt om Dig!

Kram // Ylva

2009-05-14 @ 19:26:34
URL: http://shintaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0