29/3 -09 Klockomställning *suck*

Vikt: 81,7 kg = + 0,3 kg (med tanke på vad jag åt igår kväll, är det lite)

Promenad: 2 km




Hoppas att Du inte har glömt att ställa fram klockan!

Det är jobbigt med den förlorade timmen! Min kropp blir i helt olag. Och jag vill sova längre.

Jag gläds varje höst, då vi får ställa TILLBAKA klockan! myser jag verkligen.

Den enda nackdelen är, att då vet man att det är höst/vinter IGEN!

Jaaa, det blir varken hackat eller malet, det här med tiden.

Jag steg upp 9,20, men tittade på klockan som om den var 8,20. VILLE INTE STIGA UPP! Men RLS:en sa något annat.

Kaffe och dator, sen piggnade jag till lite.

Natten har varit rätt bra. Somnade nog vid 2-tiden och vaknade först vid 7. Tog mig ett bloss och gick och la mig igen.

Nattätandet har jag visst slutat med. BRA, tycker jag!

Nu har jag tagit en 2 km lång promenad i snöslasket. Det var svårt att komma ut, men väl där, var det skönt.

Vägen var fin att gå på, så jag behövde inte mina dubbskor på. Idag blev det inte heller med stavar. Känns skönt ibland att slippa dom, faktiskt.

Så nu sitter jag här med en god kopp kaffe.

Innan dess, klippte jag bort muddarna på en fleecetröja. Dom var bara i vägen. Ingen spänst i dom, utan dom var hårda. Så det var svårt att kränga den över huvudet.

Nu ska jag bara få tummarna loss ur röva och sy en kant runt ärmarna och nederkanten. Har annat som jag måste sy också.  *suck*

Jag har lagt allt på en hög och den växer. Olika färger är det också, så jag måste byta tråd ofta.

Jaja, det blir väl av någon gång.

Vi har varit i Borlänge och införskaffat en brandsläckare. Detta för att det snart är brandinspektion på vårt hus.
Och så kom vi ut lite, nu på söndagen. *ler*

Lugn kväll framför TV:n.

Har nyss sett "Second to die" på TV4 film. Den var bra!

Nu ska vi se Van Veteeren och sen lägga oss.

Ny dag i morgon!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida



Kommentarer
Postat av: iike

Hej!

Jag GILLAR SOMMAR TIDEN, vet ej VARFÖR?

Och IDAG, har vi åkt skoter till våran goda väns stuga, som är LÅNGT INNE ISKOGEN, och ingen bilväg, bara gå på sommaren, eller skoter på vinter, MEN, JAG GILLAR INTE OCH SITTA på SKOTERN, nej FAAN, det var sista gången, har nu ONT överallt :-(

Kram Irene

2009-03-29 @ 18:08:24
Postat av: Shintaida

Hejsan Irene!

Jag har ALDRIG åkt skooter! Blir man SÅ öm,lär inte JAG sitta på en sån! Håll dig varm så inte musklerna stelnar på dig, nu när du har ont!

Kram // Ylva

2009-03-29 @ 21:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0