27/3 -09 Bättre natt men svullen mage

Vikt: 82,1 kg (tog vattendrivande igår)

Natten har varit RÄTT bra.
Vaknade "bara" 4 gånger.
Rastlösheten satte in vid sex-tiden i morse. Men då skulle jag upp i alla fall.
Det blev lagom tills Ronny kom upp och bjöd mig på morgonkaffe. Han är snäll, han.

I går när jag duschade, upptäckte jag en sak, som jag EGENTLIGEN sett innan, men inte reagerat på.

Jag tittade ner på min mage och den ÖVRE magen, den vid revbenen, är SVULLEN! Snett svullen, kan man säga. Mest på vänster sida.

Jag har haft ont till och från under revbenen på vänster sida, men inte reagerat på det speciellt utan bara noterat det i hjärnan.
Men igår, hade jag haft mer ont hela dagen, kom jag på när jag tittade på magen.

Både Ronny och jag tyckte att jag såg gravid ut, men på fel ställe.

Så i dag har jag ringt VC. Dom ska ringa upp. Undrar vad det kan vara?

Nu har jag pratat med VC. 13,30 ska jag vara där, för hon tyckte verkligen att det var akut! Berättade att jag gått upp mycket i vikt också den senaste veckan.

Så nu får man vänta och vänta tills klockan blir 13,30. *suck*

Nu har jag varit ute och gått 2 km. Det tog tid och jag har ont. Men jag ville inte bryta "trenden" som jag började med igår, att gå ut och gå.

Så fick jag lite tid att gå också. *ler*


Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: iike

Hoppas inget allvarligt!

Idag har det varit städ-dag, annas har vi åkt skidor nu 3 dagar och jag har ramlat 3 gånger på 2 första dagar, men inte igår, kunde hålla mig oppe ;-D

Kram irene

2009-03-27 @ 16:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0