26/3 -09 Vikten bara ökar!

Vikt i förrgår: 80,7 kg.
VIKT IDAG: 83,6 KG

Hur i helvete kan jag gå upp så mycket på TVÅ dagar, när jag äter som jag ska??

Visst känner jag att det är vatten, speciellt i händerna. Svåra att knyta av vattenspänningen.

Nu skiter jag i att banta på ett tag. Måste få rätsida på vattnet i kroppen först.

Min reumatolog kan kanske hjälpa mig.

Har skickat ett desperat mail till honom.

Det här är deprimerande!!

Matlusten åkte all sin väg.

Ingefäradrycken får stå.

Jag har ingen lust längre.

Men jag ska gå ut och gå en stund sen. Kreativ meditation. Måste få fundera på vad som är fel. För NÅGOT fel ÄR det.

Nattens sömn gick också åt helvete.

Jag somnade nog framåt morgon, sen väckte Ronny mig som vanligt, med kaffe. Nästan på sängen. *ler* Vid sex-tiden, som varje morgon.
Vill ju säga ordentligt hejdå till min Darling, för man vet inte när man ses igen.
Gick sen och la mig igen och sov i tre hela timmar! Skönt!

Ringde nyss till AB och grät över att min vikt bara stiger. Hon är duktig på näringslära, så hon ska hjälpa mig att sätta ihop ett matschema. Hon höll med om att det ÄR vatten i min stora kropp. Hon är snäll som ska hjälpa mig.

Ja, jag har inte orkat skriva så mycket i dag.

Pratat med reumatologen och han sa att jag skulle kontakta VC för att kolla hormoner och klimakteriet.

Ja och så har jag promenerat 2 km.

DET gjorde ont i knäna!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: Någon som vill väl

Du äter inte rätt... Det är bara så. Tips: Kolla på "Du är vad du äter" (kanal 3) och lär dig att äta rätt! Du blir garanterad nöjd! Lycka till. Don't give up!!!

2009-03-26 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0