22/3 -09 Kall dag! Brrr

Vikt: 82,7 = + 4 hg (PMS)
Magen: 95 cm = +1 cm(PMS)
Vänster lår: 57 cm
Höger lår: 57 cm

Dagens intag:

INATT
: 4 chokladrutor, 1 burk fiskbullar (jädrar att man inte KAN hålla fingrarna i styr!)
Frukost: 1 rågkuse med ost
Lunch: 2 mackor med ost och kaviar
Middag: 4 fiskpinnar med potatismos


Dryck:

Några kaffe med mjölk
2 Te med mjölk
Ingefärsdryck
1 glas mjölk
1 glas A-fil


Ja, nu syns det både på vikten och om magen vad som är på gång. , jag är INTE  på smällen! *fniss*
Jag menade PMS:en.

Det är kallt idag och jag FUNDERAR på om jag ska trotsa kylan och gå ut et t slag. Men det slutar väl med att jag sitter inne i värmen.

Trött som en bandit är jag. Längtar till tisdag!

Lagade middag och sen gick jag för att VILA mig lite ovanpå maten.

Jag somnade!

Ronny sa att jag drog timmerstockar. Och jag frågade: "Hur stora?". Han sa: " Mest som små grenar". *fniss*

Idag har det snöat lite här. Det har lagt sig lite på marken - eller rättare sagt, OVANPÅ allt det andra!

Jag trotsade aldrig kylan och gick ut! Jag ORKADE INTE!! *pust, stånk och stön*

Nu är det dags att slänga röven i loppelådan!

Ska lyssna på en talbok, som heter "Katedralen vid havet". Den är bra.

Den HÄR MC:n ska jag köra när det blir väder till det!

Min Mc.


Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0