21/3 -09 "Upp och ner, ner och upp", som i visan

Vikt: 82,3 kg = + 1,1 kg (PMS:en har börjat IGEN)
Magen: 94 cm
Vänster lår: 57 cm
Höger lår: 57 cm

Dagens intag:

INATT: 4 bitar choklad, ½ lowcaloriebar, 1 glas mjölk
Frukost: 1 rågkuse med ost
Lunch: 1 rågkuse med ost
Middag: Chorizofalu med sås, potatis och lingon
Kväll: 4 chokladbitar (Ronnys....hhhrrmm) 1 rågkuse med ost

Dryck:

Några kaffe med mjölk
Ingefäradryck
2 Te med mjölk
2 glas mjölk
1 glas A-fil


Det är ju då märkligt att man ska ha PMS två veckor i månaden, sen mens en vecka, fri en vecka och sen börjar det om igen!! Det är ett helvete att vara kvinna! *förbannad*

Svår natt med mycket uppvaknande. Varmt.

Det var ett jädra bakslag med att ha gått upp 1,1 kg. Men jag får se det som att jag I ALLA FALL gått ner 3 hg sen i förrgår! *ler*

Och måtten har ju inte ändrat sig något, så då kan det inte vara på yttersidan som det hänger på.

Ska bli skönt att få slippa nattvandringen, när jag pratat med läkaren på tisdag.

TÄNK, att få sova en hel natt! Det måste kännas som en dröm!

Jo, jag kokte j ingefäradryck i går kväll och lät det stå tills i dag, utan att sila det. DET BLEV STARKT!

Nu har jag lyckats att vila en stund efter middagen.

Blev kanske lite för mycket av det goda. Men mjölken och A-filen fyller ju också ut.

Nu ska jag se ROBINSON!!! Får se om det är något att se i år.

Det är SKJUTS i ingefärsdrickan!! Både fram och bak! Härligt med omsättning i kroppen! Innan var det ju bara förstoppning.

Strax fortsätter Robinson.

Det blev som jag trodde på Robinson. Michel åkte ut.

Inte bra att börja med en romans. Det är inte DÄR styrkan sitter när man är med i Robinson.

Nu tittar jag på Star Wars. Tror inte jag har sett den, men jag tycker ändå att jag känner igen den.

Här kommer en bild på marsvinen:

Alla tre.


Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0