20/3 -09

Vikt: 81,2 kg
Magen: 94 cm = -1 cm
Vänster lår: 57 cm = - 1cm
Höger lår: 57 cm = - 1 cm

Dagens intag:

INATT:
4 chokladrutor, 2 glas mjölk, ½ lowcalorie-bar.
Frukost: 1 rågkuse med ost
Lunch: 1 mini-matpaj
Middag: Benfri kotlett med sås, potatis och lingonsylt
Kväll: ½ Banan, ravioli

Dryck:

Några kaffe med mjölk
Lite ingfärsdryck
1 glas mjölk
1 glas A-fil

Inget speciellt har hät i dag.

Jag är DÖDLIGT trött.

För jag får inte sova för min RBS (RLS) och PLM!

Ronny berättade att jag har börjat rycka i kroppen igen. är det illa!

På tisdag ska en läkare ringa till mig från sömnlab i Avesta. Och vi ska prata om att mina mediciner inte fungerar mer.

Man KAN bli resistent efter långvarigt bruk. Vilket jag nog har blivit.

Nä, det var FAKTISKT bätte med ryggskotten!

Men det fixar vi lätt! *fniss*

Har städat till grisarna. Trasan var ute och "buppade" på golvet.

Kokade mer ingefäradryck som jag låter stå och dra tills i morgon.

Inte fanken att jag kan ta mig i kragen och gå ut och gå, inte! Jag ORKAR inte!


Jag gör som björnungarna i Orsa Björnpark - lägger mig ner!

dom vilsr.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0