17/3 -09 Uppåt i vikt, hrrmm

Vikt: 81,7 kg = +5 hg
Magen: 96 cm = + 1 cm
Vänster lår: 57 cm
Höger lår: 57 cm

Dagens intag:

INATT: 1 liten rulle med risgrynsgröt och 1 rågkuse med ost
Frukost: 1 liten rulle med risgrynsgröt
Lunch: Spaghetti med äppel- och currysås
Middag: Chorizokorv med mos

Drycker:

Några koppar kaffe med mjölk
Ingefärsdryck
1 glas mjölk


Jaha, så har man börjat äta på natten igen. Detta gör jag när jag inte kan sova och stressen sätter in i kroppen,

Lider ju av både RLS (egentligen RBS) och PLM.

Kunde INTE för mitt liv hindra mig att äta!!

Men ikväll ska jag lägga mig tidigare och kanske stiga upp tidigare. Då kanske jag kan slippa det.

Men det är bara att ta nya tag!

MEN det kan också bero på att jag håller på att gå in i en PMS-period. Eller att mensen är på väg utan förvarning. Brukar bli hungrig/sugen då!

Har legat och försökt sova mest hela dagen idag. Men det har inte gått. Jag är helt slut i kropp och själ.

Nya tag i morgon!

Nu ska jag gå och renbädda, så jag får NÅGOT gjort i dag.

Det tog sin tid att renbädda. Men det gick.

Ikväll har RBS:en satt in ORDENTLIGT Det gör ONT i kroppen. Vet inte vad man ska göra. Kan inte sitta stilla.

Nä, jag tror att jag lägger mig i alla fall.

Jo, idag fick vi hem spikmattan. Ronny verkar vara rädd för den! Jag ska prova den i morgon.

Jag fick även hem mina progressiva glasögon. Det är ovant som bara den! Men jag vänjer mig väl.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0