15/3 -09 Det töar ju!

Ja, se, det töar!

Vattnet rann som en liten flod nerför gatan idag! I det härliga solskenet.

Det är nog våren som är på väg.

Vi var och hälsade på Svärmor idag. Allt väl med henne.

Jo, jag glömde att berätta igår, att dagen INNAN jag åkte till akuten med ambulans, så klippte jag mig KORT!

Då kom mina egna, stora, bångstyriga lockar fram. Har fått ett riktigt busfröhår!

Idag har inte mycket hänt, inte.

Vi var och slängde skräp i containrar. Ja, källsortering, du vet.

Sen, efter en god middag, gick vi för att vila en STUND. Men det blev två timmar som vi törnade in. Skönt.

Jaaa, nu har jag inte mer att skriva om idag. Allmän vilodag, söndagen, ser du. *ler*

Jag bjuder på en januaribild, så länge!

Bild i januari -09

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0