1/3 -09 Vasalopp, migrän och radhusbiff

Dagens vikt: + 1,1 kg
Magen: - 1 cm
Vänster lår: +- 0 cm
Höger lår : +- 0 cm

Dagens intag:


Frukost: Sömn
Mellanmål: Migrän och te med äggmjölk
Lunch: Migrän
Mellanmål: Kaffe med äggmjölk
Middag: RADHUSBIFF(läs i texten vad det är), med lingonsylt och bacon
Kväll: Migrän och kaffe med äggmjölk

Kl 14,30

Ja, så var det en ny månad igen!

Dagen började med att jag vaknade med migrän.
Var tvungen att ta en spruta och lägga mig igen.

Nyss uppstigen ifrån de döda!

Den häftiga migränattacken är borta, men lite finns kvar.
Det kan jag stå ut med.

Ronny har suttit och tittat på Vasaloppet.
Fick veta att det var Grycksbos Daniel Tynell som vann!! 

Det ni!!
*stolt över att nästan bo granne med en kändis*

Kl 19,00

Ingen vinst på keno i dag heller. Jädra svindelspel! Säkert uppgjort. Hehehe

Har nyss legat i migränattack IGEN. Det heter då att man har fått ett återfall.

Jo, RADHUSBIFF är helt vanlig blodpudding.
Det var Ronny som sa det. Det kallas så för dom som bor/bodde i radhus, hade inte råd med vanlig biff!

Jag tycker det LÅTER mycket bättre med radhusbiff än med att säga blodpudding.
Så hädanefter kommer jag att säga så.

Kl 21,00

Vi har nyss tittat på "Ronja Rövardotter".
Det är en bra film, det.
Speciellt Rumpenissarna; Voffo gö´ di på detta vise´??

Min dotter var rädd för den filmen när hon var liten.
Det var vildvittrorna som skrämde slag på henne.
Så hon vågade aldrig titta på den. Synd, för hon missade ju Rumpenissarna!! *fniss*

Här kommer en vinterbild från Januari i år. Min bil som är innesnöad:

Januari -09

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0