2/6 -09 Solen har kommit bort!

Vikt: 80,6 kg = - 0,8 kg

Magmått: 83 cm = - 2 cm

Steg: 7 662 steg

Motion: Ingen


**************************************************************************

Jaa, vad har hänt i dag, då?

Inget speciellt, tycker jag.

Har sovit lite här och lite där. Är så jädra trött!

Depression på ingång.

Städat till grisarna och gett dom gräs.

För det är viktigt att pyssla om dom, så dom mår bra.

Vädret har varit lurigt.

Ska köpa en ny luftmadrass, för vi hittar inte pyset på den andra. Jädra skit!

Nu får i varje fall min solBRÄNNA en vecka på sig att lägga sig.

För solBRUN blev jag inte, utan solBRÄND.

Jo, lite håller jag på att skifta från röd till brun. Speciellt i ansikte, händer och armar.

Magen, bröstkorgen och ryggen är lysande röda än.

Känns som pergament på ryggen när jag rör mig.

Ja, det blev kort idag, för inget har hänt i min lilla värld.

Det gör det aldrig när jag är nere. Då går krafterna åt till att hålla mig vid liv, så att säga. Att orka med, tills depressionen ger med sig.

Det är jobbigt!

Jag bjuder på en bild så länge:



Visst är den vacker, eller hur?

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: iike

Skickar styrkekramar åt Dig!

2009-06-04 @ 17:18:48
Postat av: Shintaida

Tack, Irene, från mitt hjärta!

Det behövs många sådana under de närmaste fjorton dagarna, minsann!

Kram // Ylva

2009-06-05 @ 22:19:39
URL: http://shintaida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0