13/6 -09 Ingen byggnad av paviljongen

Vikt: 77,7 kg = - 0,4 kg

Magmått: 80 cm = + - 0 cm

Steg: 8 409 steg

Motion: Powerwalk 2 km


***********************************************************************

Steg upp klockan fem på morgonen för att ta min powerwalk. Just då var det LITE uppehåll.

Men jag var blöt när jag kom hem.

Sen gick jag och la mig igen. Kall och frusen.

Det blev inte mycket gjort idag.

Regnet gjorde så att vi inte kunde bygga på paviljongen.

Rastlösa båda två.

På kvällen såg vi lite film på TV.

Det blev först  PORKYS och sen HIGHLANDER.

PORKYS har jag sett innan och likaså HIGHLANDER. Men HIGHLANDER kan jag se många gånger. Den är så bra!

Efter det, orkade jag inte vara uppe längre, utan gick och la mig.

Ronny fortsatte att titta på en film som jag inte vet vad den hette.

Han kom i bingen vid 2-tiden i alla fall.

Puss och kram och godnatt.

Men det blev många, många uppvak för mig. En gång i timmen hela natten.

Blev mör som en bankad biff av det.

Det var lördagens händelser, det.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0