11/1 -09 En trött dag

I natt satt jag och min man och spelade PS3 till 01,30, sen spelade vi lite "Vem vill bli miljonär".
Och vem f*n vill inte bli det!!

På PS3 provade vi demos på bilspel och MC-spel. Beställde ett bilspel och ett Singstar-spel.
Efter det sjöng vi karaoke. ABBA. DET var riktigt kul!
Jag forlorade hela tiden. *fniss*
Så jag har sovit mycket idag. Har ont i kroppen av vädret.

Igår var vi igång med en regeringsdiskussion.
Vi var eniga om att till den HÄR regeringen kan man säga: God Jul och stick från stan!

Dom har inte gjort ett sk*t för oss sjukpensionärer! Vi sitter klämda i mitten. Höjning av pensionen? Tjaa, 10-12 kr varje januari. Jo, tjolahopp, baby!!

Tänkte bli maskot i PRO-föreningen. (haha)

Bantningen går INTE bra. Jag står stilla. Frustrerande.
MÅSTE ju komma i MC-stället i år igen. Så nu blir det drastiska åtgärder. Flytande mest hela tiden. Jag håller på med en Detox samtidigt.

Jo, jag är Tarot-tolkare och min hemsida ser Du här: Tarot-Tolkare

Må väl!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: Maria

hur mycket behöver du går ner i vikt?

2009-01-12 @ 09:50:26
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
Postat av: Irene Panik

Tjolahopp Motvalsskärringen = )



Kan bara instämma i det du skriver om sjukpensionen och att det kanske är dags att byta ut regeringen..



Fin blogg förresten du skaffat dig. Ska gå in här och läsa varje dag, så jag vet vad du sysslar med...hi-hi..



Kramar och puss i pannan i massor från C.





2009-01-15 @ 11:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0