12/1 -09 En dag i mitt liv

Var trött som vanligt, när jag steg upp. Inte har jag blivit piggare av detoxen, inte! Men jag kör kuren ut. Tror det behövs.

Nu äter jag inget, utan intar bara flytande. Men jag blir mätt - länge!

Vi var och handlade. "Ska du ha ägg?", frågade Ronny. Näää, jag har två tjog hemma redan. *ler*
Det flytande som jag intar, består av ett ägg, 50 gr smör och 3 dl kokande vatten och så smaktillsats av t ex äkta vaniljpulver. Det mixar jag snabbt ihop i min blender.
Hoppas att viktnedgången snart visar sig.

Jag storstädade idag. Både till marsvinen och hemmet. Marsvinen har en tendens till att ALLTID gnaga på stolsbenen när dom är ute på golvet och leker.

Men se - det har jag nog just gjort slut på!

För jag har smort in stolsbenen med Canoderm, en salva för psoriasis. Inte god! Ska bli spännande att se vad dom tycker om det.


I går sjöng jag ABBA-karaoke på vår PlayStation 3. Singstar, heter det.
SÅ jädra kul det är!

Sen, när Ronny kom hem, så laddade han ner en demo av ett bilspel som två kan prova samtidigt. Jösses som jag körde! Polisen hade tagit mig för länge sen.
Jag åkte fast för fortkörning två gånger på tre månader för 3 år sen.
Polisen står ju där det är fritt att köra fort, tycker jag.
Men då har dom inte lyckats med att pejla mig när jag kör MC! *hehe*
Ibland får jag ett ryck och kör i 160 km/h på raksträckor.

Dom motorcyklarna jag har sålt, har jag gjort likadant med. Och när jag sålt dem, så har jag sagt att den är HELT tjejkörd! *haha*

Nu har jag en pigg Honda CB500S (Sport). Den går lika fort som dom andra gjorde. Men jag hinner inte med Ronny när han gasar med sin Kawasaki ER6F. Sån vill jag också ha! *sur*
Men jag är så kort i rocken, så jag var tvungen att göra om sittdynan till min Honda för att nå ner bättre.

Nä, nu ska jag inta lite kaffe och vänta på att Ronny kommer hem, så vi kan spela lite.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0