30/1 -09 Nu har jag raggat!

Nu har jag raggat upp omtag och spets till gardinerna jag ska göra kompletta.
Jag har fem meter kappa som jag ska klippa till i tre delar och fålla kanterna på. Och sen ska jag sy på spets på gardiner, som jag sydde förra året.
Så jag har att göra, men jag orkar inte.

Huvudvärk och trötthet har plågat mig i dag.

Vi var på Siba och kollade om dom hade fler Singstar till PS3. Men det hade dom inte.
Så vi gick till Ica Maxi och köpte dagligvaror istället.

När vi kom hem, åt vi. Och sen började Ronny spela rallyspel och jag la mig på sängen och läste. Somnade av en stund.
Senare kom M - Ronnys kompis - och spelade rallyspel han med, ett tag.

Nu ska dom spela online igen, så jag ska nog gå och lägga mig. Kanske läsa lite.

Huvudvärken och tröttheten tillskriver jag mensen och det har jag fortfarande.

Det var allt jag orkade skriva idag.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: iike

kikar in och hälsar på Dig ;-D

Måste fråga, hur länge tänker Du äta ägg och smör?

jag har inte gått ner, jovisst har jag det, men nu, väger jag mera, än i början, tänkte prova ägg-menyn, men har så svårt med KOKTA ÄGG -(

Ha en bra dag!

2009-01-31 @ 11:17:36
Postat av: Shintaida

Hej iike! Tack för titten! Jo, Du behöver inte äta KOKTA ägg, utan Du kan steka äggröra också t ex, eller steka äggen med smör på. BARA det innehåller enbart ägg och smör.

Med Stjärnljus // Shintaida

2009-01-31 @ 11:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0