28/1 -09 Hos terapeuten

Var hos min rörelseterapeut idag. Hon lärde mig hur jag bör andas, för att få bättre stadga speciellt ryggen. Hon visade även små, små benrörelser i sidled.
Ska försöka att påminna mig att göra dessa två saker.
Det är kul att komma till henne, för vi pratar mycket och hon försöker mig att se världen med nya ögon.
Men det är nog som att hugga i sten!
För många rädslor sitter så djupt i mig. Med andra ord: "Försök att tvätta bort ränderna på en zebra"!
Hon har även en skelettkompis som heter Stickan. Han fick visa sitt bäcken i dag! hehehehe

När Ronny åkte till jobbet, gick jag en promenad på 2 km. Det var lite kallt om öronen.

Fick också ringa och få en tid hos ögonläkaren. Ska dit i morgon.
Detta för att jag tappat lite av synfältet i höger öga, i höger ögonvrå.
Och så blixtrar det till ibland, som ultravioletta blixtar.
Sköterskan sa att det kunde vara ögonmigrän. Har ALDRIG hört talas om det!
VANLIG migrän kan jag få ibland, men då tar jag en Imigranspruta.

Annars har jag inte gjort mycket.
Städat till marsvinen och gullat lite med dom.

Äggdeffen går JÄTTEBRA! Har gått ner, alltsom allt sedan i måndags, 2,3 KG! Visst är det fantastiskt, så säg?!

Har sovit lite i kväll, för kroppen värker. Först läste jag två kapitel av "Sagan om Isfolket", sen törnade jag in så gott, så gott.

Nu är Ronny hemma!! *jiippii*

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0