21/1 -09 Jag vinner aldrig!

Ingen snö idag, bara tö. Gardinerna har kommit, men jag tänker inte sy dom förrän till helgen. Måste klippa till längderna  först.

Ch, en kompis till Ronny ringde. Vi pratade resor och motorcyklar i en och en halv timma!

Ronny ringde hem och ville säga "puss". Som vanligt, blev jag knäsvag när jag hörde hans röst. Jag längtar så mycket efter honom när han är borta!

Idag har jag VERKLIGEN ont i kroppen sen snöslungningen igår! Måste ta smärtstillande i tid och otid för att kunna fungera.

Eftersom jag är rökare, så köpte jag för en gångs skull en LIMPA cigaretter, istället för ett paket då och då. Jag vill se hur mycket jag egentligen röker.

Nu ikväll, när Ronny kommit hem, spelar vi Buzz Quiz TV. Det går åt h*lvete för mig hela tiden! Har inte vunnit en enda gång än. Och vi har spelat sex gånger! Ska strax spela en sjunde. Jag HINNER inte trycka på knapparna. Ronny är för snabb.

Men trots det, så roar det ändå.

Ska börja min bantning på ALLVAR nu!!! Jag MÅSTE det, om MC-kläderna ska passa till våren.

Det var allt för i dag.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0