17/1 -09 Sovit länge

Vi sov jättelänge! Ända tills vi vaknade, faktiskt. *fniss*

Ja, idag har inget speciellt hänt. En slö dag.

Men i morgon blir det av, att jag åker med E till skidspåren. Tack, Terapeuten för Ditt lycka till! Det behövs ingjutas mod i denna arma kropp!!

Ronny har spelat mycket på sitt rally. Sen sjöng vi en del. MEN han slår mig NÄSTAN varje gång i sångduellen med! Jaja, jag får träna mer när han jobbar.

Hektona trillar av mig så fint. Så jag är nöjd med det.

Tänker mycket på Mor. Har inte hört av henne sen innan jul, när jag ringde henne. Jag har skickat kort, men hon har inte hört av sig. Undrar om jag har gjort något dumt igen, som jag inte vet om?

Det är som det är.

Vi har haft grinden öppen till grisarna, så de har kunnat springa ut och in i hagen bäst de ville. Men det har dom inte gjort.
Snart dags att lägga sig, så man orkar upp i morgon. Ska ju ta fram pjäxor, skidor och skidkläder.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0