16/1 -09 Summering av dagen

I dag var jag på mammografin. Efteråt kändes det som om man hade fått tuttarna sammanpressade till mjölkpaketer! Fyrkantiga, alltså.
Inom fyra veckor ska jag få besked om dom hittat något. Men jag bryr mig inte så mycket. Det som sker det sker.
Ronny var med, för vi skulle handla efteråt.

Dagen har gått i smärtans tecken. Har så ont i äggstockarna, så jag har legat mycket.

Vi har spelat lite racerspel och jag kom hela tiden sist. Inget kul.

Dagens mat, har bestått av ägg och makrill, utan illamående. Detoxen dricker jag än.

Och KAN ni tänka er, jag har gått NER 1,1 kg!! Tjolahopp, vad kul det var att se!

C ringde och vi pratade bara i ca ½ timma.

Idag var det Ronnys tur att städa till grisarna. Det känns skönt att slippa det två dagar i veckan. Han är ju ledig fredag och lördag.

Hoppas att det kommer LITE mer snö till söndag, så jag och E kan ut och åka skidor! I går kom det ju några lätta fjun. Ronny kallar snö för "lappmögel". Och han kallar dammsugaren för "snabeldrake"!
Jaa, han KAN då hitta på ord. Och så är han en jävelberg på att prata baklänges. En annan får ju TÄNKA! Inte bra för imagen, det inte!

Idag har jag inte sjungit något, för Ronny kör sitt rallyspel och tjänar in "pengar". Men jag känner inte för att sjunga heller. De andra Singstar-spelen kom inte idag. *suck*

Tänk.........snart är det MC-säsong!!!
Jösses, vad jag längtar tills dess!
Förrförra året körde vi första gången den 25:e mars. Vägarna var fina, men det låg snö bredvid. Lite kallt var det också att köra. MEN säsongen hade BÖRJAT!

Må Gudarna vara goda och ge mig det vädret jag behöver för olika ändamål!! *hihi*

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: Terapeuten

Spåren är fina i Sörskog, lite bös i spåren får man räkna med. Jag åkte idag lördag, lättåkta spår och mycket populärt skidparadis, d.v.s. mycket folk. Lycka till på söndag!

2009-01-17 @ 22:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0