15/1 -09 Bantar som tusan

I natt har jag sovit 4 timmar igen.
Det verkar som om det har varit det vanliga de tre senaste dygnen. Steg upp 9.00 i dag.
Jag försöker att få min kropp till att FATTA att den ska gå ner i vikt. Men den har nog hörselproblem. *ler*
Hade gått UPP 1 hg i morse. *suck*
Men det är bara att kämpa på.
Ja, än så länge har det bara blivit två ägg idag. Igår, innan jag gick och la mig, åt jag två till. Så det blev fyra på en dag. Sen dricker jag för resten av dagen. Äter mina vitaminer, dricker kaffe, te, vatten och detoxen.
Får se var det slutar. För det känns som om min kropp inte vill ha nån mat.

Som vanligt, har jag sjungit i kväll. Innan idag, så beställde Ronny 2 Singstar-skivor till. Hoppas att de kommer i morgon! Det är svenska låtar som man minns och känner till.

Idag skickade jag ett brev till C med en skiva med underbara låtar på. Och så DVD-spelet "Vem vill bli miljonär". Hoppas att det funkar i deras spelare!

C ringde och vi skulle "bara" prata en stund. Joo visst, tjolahopp! Det blev som vanligt. Det blev en timma. Men vi kan prata flera timmar om allt och ingenting.

Trasan vill inte gå ut mer, nu  när jag smort in stolarna med Canoderm. Stackare! Jag får väl ge mig ut och hämta pinnar och lägga ut så han får gnaga under bordet, åtminstone.

Annars har det minsann inte hänt så mycket i mitt liv idag. Det har snöat lite och vi har nästan minus 15 grader.

I morgon ska jag på mammografi. Det borde finnas pappografi också, så de får veta hur ont det kan göra att klämmas ihop! Vi kvinnfolk har ju TVÅ boobs att klämma, dom har ju bara EN pillevick. Ja, så orättvist det kan vara!

UPPDATERING kl. 23.00: Nu har det slunkit ner 2 ägg till och en burk makrill. Jösses vad det var gott!!
YTTERLIGARE EN UPPDATERING kl. 23.48: Nu mår jag illa som fasiken!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0