13/1 -09 En kul, lat dag

Steg upp 8.15! Kunde inte tro det! Ronny sov fortfarande.
Jag satte mig vid datorn och rensade ut lite skit.

Sen började jag att korrekturläsa/korrigera en blivande bok, som en vän håller på att skriva. Det tog ca 3 timmar för ETT kapitel, trots att det inte var speciellt långt.
Då kände jag att jag var till nytta.

Idag har jag bara druckit Äggmjölk och ätit fyra ägg med majonnäs på. Ska dricka en omgång Äggmjölk till, innan jag lägger mig. Annars går jag bara upp och äter något onyttigt på natten.

Jag smorde ju in stolsbenen med Canoderm igår. Ett av marsvinen, Trasan, sprang ut som ett jehu. Tvärstannade vid första stolsbenet och TÄNKTE börja gnaga. Men se - han nosade och rusade sen direkt in i hagen igen!! Hahaha, där fick han!!

Ikväll har jag sjungit ABBA Singstar i en timma. Det är himla kul! Och man blir bara bättre och bättre.

Har varit med i två band innan. Var basist i ett tjejband, som hette Foxy Ladies. Senare var jag sångerska i ett annat band som hette Sunriders. Ja, det var roliga tider, det. *suck*

Ronny är en förbaskat bra musiker, så med honom vet jag inte om jag törs turnera med! Han spelar keyboard, gitarr, bas och så sjunger han, givetvis.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen, så jag doftar gott när mannen kommer hem.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0