9/2 -09 Solen är tillbaka!

Vikten idag: -8 hg

Intag: Har det varit si och så med. För jag har mått illa mest hela dagen. Äggmjölk har det blivit.

Solen har lyst hela dagen! Skönt att se den igen.

Vi har mellan 30 och 50 cm snö här hos oss. Det gnistrar så fint, nu när det är fullmåne. För IDAG  är det fullmåne. Hade fel igår.

Var på provtagning på vårdcentralen. Får besked inom tre veckor.

Jag har himla ont i vänster käke. Ändå använder jag bitskena. Men det går väl över.

Är annars matt och slö. Kanske en förkylning på gång?

Nu, när Ronny jobbar dag, så städar HAN till marsvinen. Skönt att slippa det görat.

Ska snart lägga mig.

Det var allt för idag.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: iike

Tjena Moss!

Här har det varit kalasande dagar, har fyllt år, så det slant ett och annat olämpligt, så har inte vägt.Imorgon åker vi till thailand och är där 4 veckor, så det blir inte å äta LCHF-kost, men får ta igen, när vi kommer tillbaka!

Önskar Dig, må bra och ha hälsan!

2009-02-10 @ 10:24:25
Postat av: Shintaida

iike! Grattis i efterskott! Ät nu så mycket Du kan i Thailand! Det KAN ju hända att Du går NER i alla fall :) Ha en skööön semester nu och ta väl hand om Dig! Glöm inte att komma tillbaka till Sverige. Kram på Dig!

2009-02-10 @ 19:32:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0