8/2 -09 De "magiska" byxorna

Vikten idag: + 1 hg

Dagens intag:

Morgon: Sov länge
Förmiddag: Sov fortfarande
Lunch: Sov fortfarande
Middag: 4 ägghalvor med smör och OST på (och så in i mikron så osten smälte)
Kväll: Kaffe med äggmjölk

Sent i går kväll frossade jag verkligen!
Fick nog hjärnsläpp. För jag blev sugen på NÅGOT!

Det blev en burk med fiskbullar först. Sen såg jag en oöppnad ask med chokladpraliner. Den delade Ronny och jag på.

Men viktuppgången blev inte så mycket som jag trodde.

Idag har jag gjort oredntliga backup-skivor på min dator. Så nu behöver jag inte lägga in alla program igen, OM datorn skulle krascha igen.

Och så var det byxorna:

Jag har ett par svarta stretchbyxor. Och de passade precis innan, tyckte jag.
Satt högt i midjan, gjorde de också. Inte bekvämt.
Men så blev de ändå lite slitna mellan benen. Så jag var, antingen tvungen att slänga dom, eller sy in dom.

Jag sydde in dom i grenen.

1 cm blev det.
I och för sig brukar jag alltid sy in i grenen, för då kommer midjan lite längre ner på byxorna.

Så var det dags att prova dom.

Jag hade inga större förhoppningar om att de skulle passa.

MEN SE...DET GJORDE DOM!!

Bättre än innan! Och livremmen gick IN ett hack också, utan att det var obehagligt!!

ALLTSÅ, måste kroppen har format om sig, trots att jag gått upp 1 kg den senaste veckan. Uppgången beror nog på att jag suttit mycket still.

Det får bli andra bullar från och med i morgon.
För då börjar Ronny jobba dagtid. Så nu är det slut på vampyrlivet! hehehe

Fullmåne i natt, om jag inte ser fel. Moahahaha....

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0