7/2 -09 Hur man dödar ett nätverk och en dator

Dagens vikt: +2 hg

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Lunch: 2 ägg med smör
Middag: 4 ägg med smör och en köttbit

Jag fixade ju datorn helt och fint i förrgår.
Och idag skulle Ronny lägga till lite program så att ljudnivån skulle fungera.
Sen lämnade jag honom ensam med min dator.
Jag stod nere i köket och lagade mat, när jag hörde honom vråla av ilska.
Då hade min dator fått en blå skärm och INGET fungerade!!

dödar man en dator!

ALLT fick göras om. Men det gjorde Ronny till mig.

Också i förrgår, när jag höll på med att formatera om min dator, så skulle jag lägga över filmer på en stationär hårddisk. Det var fem filmer.
När Ronny såg det, så sa han: Det är så HÄR man dödar ett nätverk!
Jag bara skrattade!

VILL ni döda ett nätverk, så tanka för fullt mellan de olika hårddiskarna!

Idag har jag kört snöslungan igen.
Men det var lättare nu, för det var lätt snö.
Och kul var det!!
1 ½ timma tog det idag, "bara".

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0