6/2 -09 Migrän-dag

Vågen stod idag på + 7 hg. *suckelisuck*

Men det KAN bero på att jag satt mycket i går kväll och i natt. (Samlade väl vatten). För jag formaterade om min dator, skickade in programen igen och gjorde olika inställningar.
Sen bråkade jag med ETT program i dryga tre och en halv timma, innan JAG vann! Vore fan annars!

Dagens intag:
Frukost: Ingen, sov då. *ler*
Mellanmål: Kaffe med äggmjölk
Lunch: Ingen
Middag: fyra ägg med smör och en liten bit kött
Resten: Kaffe med äggmjölk

Lagade till ugnspannkaka, som Ronny BARA älskar!! Det är så kul att göra den, för han blir så glad!

Efter middagen, åkte jag på migrän. Och fick lägga mig i sovrummet, som var mörkt, med den svarta bindeln för ögonen.

Klockan åtta ville jag se Eureka, så Ronny purrade mig då. Lite bättre, men seg. Var ju tvungen att ta en spruta och två citodon för att migränen skulle lägga sig någorlunda.

Vi har haft grisarna uppe ikväll framför TV:n.
De fick minimajs och sen vilade dom i sina mysmössor, som jag har stickat till dom.

Ronny fick veta idag, att han är TVUNGEN att jobba i morgon!
Annars hade han haft ledigt i tre dagar i sträck.
För nu ska han inte jobba eftermiddag längre.
Utan på måndag, kommer han att jobba som en vanlig "Svensson".

Det har snöat mycket idag. Så i morgon, när det blir ljust, ska jag köra snöslungan igen. Denna gången är det lätt snö. Skönt med motion och nytta!

Jo, jag glömde att berätta igår att min son, MH-D, fyllde 22 år då. Hipp hipp hurra!!! Men han svarade inte i telefonen när jag ringde. Inte när hans syster MH ringde heller.

Det var allt för idag!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: iike

Ja, jaa, det går OPP och ner :-(

För mig gick det ner, minus 6 hekto, men MEN, som sagt, äggen var slut, så jag åt macka och te i morse, och nyss ätit SEMLA -), Får jag se vad det visar imorgon!

Trevlig lördags kväll!

2009-02-07 @ 17:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0