5/2 -09 Aaah, dessa datorer!

Vikt i morse: -1,3 kg

Intaget under dagen:

Morgon: Kaffe med äggmjölk
Mellanmål: Te med äggmjölk
Lunch: 4 ägghalvor med smör och en liten bit kött
Resten: Äggmjölk

Jag sov länge idag. Ända tills Ronny väckte mig. Och då var klockan halv tolv! Jag sov gott, så!

Min dator har varit mycket seg och knasat sig ofta. Och när jag skulle ominstallera skrivaren, gick inte det. Hrrmmm
Så Ronny sa att det var bara att dyka den. Ve och fasa!!!! Alla mina highscore på spelen - borta!

Sagt och gjort.
Ronny hjälpte mig igång med "dykningen". Sen var han tvungen att åka till jobbet. GIVETVIS!! När jag satt här och hade det svårt?!

Jag började med olika program.
Fick ont i huvudet sen, så jag var tvungen att lägga mig ett par timmar.

Sen var jag på´t igen.
Visst, det hade gått fortare om Ronny hade gjort det. MEN....JAG har fått iordning på min  EGEN dator nu! *stolt*

Det har tagit ungefär 5 timmar för mig att hitta allt och installera det. *puuh*

Dessemellan har jag givetvis rökt, städat till grisarna, druckit kaffe, gjort kaffe, gjort äggmjölk. Men med allt det, har jag skyndat mig.

Datorer är bra och ha, när dom FUNGERAR felfritt!! Eller om Ronny är hemma och kan göra det! *fniss*

Men nu är jag en erfarenhet rikare.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: iike

Stort GRATTIS till vikt nergången :-D

Min vikt, var samma som igår, äter nu i MinMat 1568 kalorier, ska öka fett mängden, inte alls sugen på nått.

Ha det bra!

2009-02-06 @ 08:16:35
Postat av: Shintaida

iike! vad jag vet så bör man inte öka FÖR mycket på fettmängden. Då tar kroppen bara DET som energi. Stoppa gärna i Dig fler ägg :) Lycka till!

2009-02-06 @ 14:32:51
Postat av: iike

Oj, SKIT, har slut ägg hemma, och affären 2,5 mil borta :-(, ska handla först imorgon.

Köpte 3 paket ägg i måndags, och nu slut, lär mig ALDRIG å räkna , började min kur var det i tisdags, ocg min man åt några, ajbaja -(

2009-02-06 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0