4/2 -09 Tjurinnan från "Gre-Bo"

Steg upp tidigt.
Vägde mig: + 7 hg!

Förbannade bullar!

Vad som hände med mig EFTER att jag bloggat igår var följande:
- Svettningar
- darrningar
- hjärtat skena
- pulsen gick på högtryck
-mådde FRUKTANSVÄRT illa
- VILLE kräkas, men kunde inte, då jag är opererad i magmunnen
- fick skynda mig att lägga mig

Bullarna var INTE värda allt det! Så jag gör INTE om det!

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Mellanmål: Te med äggmjölk
Lunch: 4 halvor ägg med smör och två tunna skivor skinka.

Var hos rörelseterapeuten som vanligt. Hon sa att jag ÄR svullen över nacken. Jaha...då är manTJURINNAN FRÅN  GRE-BO då!! *fniss*

Hon masserade på ett milt vis, men det känns som om jag gått en kamp med någon. Både nacke, skulderblad och arm på vänster sida. Hänger lite med "vingen", kan man säga. *ler*
Men det ska väl göra mer ont innan det goda kommer.

När jag städade till grisarna, var det bara Buseman som var ute och kollade läget. Trasan låg som en trasa inne i boet, men kom fram som skjuten ur en kanon, när det var mat.

Annars har jag småpysslat här hemma. Satt upp en korg på väggen, flyttat ett bord och en piedestal.

Ronny var uppe till halv fyra i natt och installerade den nya routern och det nya modemet på alla datorer här hemma. Nu hoppar det inte ut och in som innan.

Tog vattendrivande tablett innan och har varit och kissat 12 gånger mellan 19,30 och 23,30.
Jädra rusning, ´asså!!
Tur att man är själv hemma i sådana stunder.

Jag har gjort äggmjölk med KAKAO i.
Och så började jag känna mig konstig i magen.

Jaha, javisst ja, jag TÅL ju inte kakao heller!! Får diarré av det.
Så nu sitter jag här och mår illa igen.

Fan att man aldrig lär sig!!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida




Kommentarer
Postat av: iike

stackars Dig, skickar peppkramar åt Dig.Hur länge har Du ätit LCHF-kost, dom menar ju, att man blir bättre med alla krämpor, när man äter denhär kosten. Har själv brock i matstrupen, är den Du har opererat?Hos oss är det snöstorm, just nu, så det blir inga promenader. Något ljus är det, att har gått ner 2 kilo, vet att det är bara VATTEN, men det gör ingenting, bara det har gått ner :-)Skickar ännu fammen full tulpaner och kramar!

2009-02-05 @ 09:01:59
Postat av: Shintaida

Hej iike! Jag har ätit LCHF till och från i två år. Inte förrän NU har jag hittat min nisch. ÄGGEN! Mitt brock satt nere i själva magmunnen, så jag kan inte kräkas hur mycket jag än vill och behöver. Vi har bara fått ett par ynka millimeter i natt av snö. Men innan dess fick vi så det blev över! Allting är vitt. Grattis till dom 2 kilona! Det är inte SÄKERT att det BARA är vatten! Fortsätt så länge Du pallar! Rosor och kramar tillbaka, iike!

2009-02-05 @ 12:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0