3/2 -09 Äntligen äggad igen

Idag visade vågen på -2 hg.

Äntligen har jag kunnat äta lite igen.
Idag blev det faktiskt mer än ägg. Det blev två ägg och en liten choritzokorv till lunch. Det var gott.

MEN....nu under kvällen har jag nog fått hjärnsläpp!!

Ronnys jävla kakor som bara LIGGER där och väntar på mig!

Fyra kanelbullar sen klockan sex i kväll! Hrrrmmm

KUNDE inte hålla fingrarna i styr.

Men jag tröstar mig med att jag är tillbaka på banan i morgon. Man MÅSTE ju slinka av den ibland. Tror jag.

Idag har jag bara slöat. Korrekturläst ett kapitel till C och skickat iväg.

Städat till grisarna, givetvis.

Har varit mycket trött hela dagen. Tror det var därför som kanelbullarna åkte ner. Det brukar ske så när jag är halvsovande.
Men mår bra av det, gör jag INTE!!

Om Ronny har fått hem den nya routern idag, ska han byta både modem och router här hemma. Han fick hem modemet idag.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: iike

Oj, då är jag INTE ensam, här slinter det ETT OCH ANNAT upp IDAG 4 hekto BRRRR -(

2009-02-04 @ 09:48:18
Postat av: Shintaida

Hej iike! Nej, Du är ABSOLUT inte ensam!! Vi kan hålla varandra i hand när vi slinter ler

2009-02-04 @ 10:54:11
Postat av: C

Tack min fina vän för all möda du lägger ner för min skull!!

Kramar = )

2009-02-04 @ 12:47:05
Postat av: iike

Nu har jag tagit mig I NACKEN, åker på semester om en vecka, är borta 4 veckor!

Ätit IDAG, BARA ÄGG, ÄGG, min man säger, ÄR INTE LITE FÖR SENT å TÄNKA PÅ VIKTEN, Du har haft TID HELA HÖSTEN -(, men tänkte, att allafall få bort några kilo, vet ej, men provar ;-)

2009-02-04 @ 16:59:07
Postat av: Shintaida

iike! Välkommen på äggtåget!! Det ger mer än Du kan ana. Nu efter 1 ½ vecka, har jag börjat lägga till LITE TUNT kött, för att få tuggmotstånd. Annars är det fortfarande ägg som är huvudmålet i min mat.

2009-02-04 @ 19:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0