28/2 -09 Ronny rensar ut!

Dagens vikt: - 4 hg
Magen: +- 0 cm
Vänster lår: +- 0 cm
Höger lår: +- 0 cm

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Senare frukost: 1/4 honungsmelon
Mellanmål: 1 Avokado
Middag: Ägg- och köttfärsröra på tre ägg och ca 150 gr blandfärs. Till det; äppel- & currysås.
Kväll: 1/4 honungsmelon och kaffe med äggmjölk


Kl 6,00

Kan inte sova.
Sitter här vid datorn och vet inte riktigt vad jag ska göra.
Satte på nytt kaffe.
Ronny sover så gott, så.
Gett marsvinen lite mat.
Korrekturläst kapitel 3 och 4 till C. Hade ju klantat mig med ett namn på kapitel 3, så det fick jag göra om.
Så nu väntar jag på vidare kapitel från henne.

Nu lägger jag mig en stund till!

Kl 11,45

La mig 9,20 igen, för jag blev trött i tittorna. *ler*

Vaknade nyss och gjorde den vanliga proceduren med vägning och mätning.

Det blir KANSKE en promenad idag.
Men jag känner mig frusen än så länge.

Kl 14,15

Ronny har precis avslutat sin utrensing för denna gången. DET var jobbigt! För mig, alltså.
Jag blir så nervös när HAN börjar med att städa eller rensa.
Känner mig kanske lite rädd för att det är MIG han vill rensa ut.
Jag har frågat honom om det och han säger att det INTE är så. Jag tror honom.

Kl 18,00

Nu har vi varit och handlat - igen.
Först på Rusta, där jag köpte en ny fleecetröja. Jag är så frusen av mig! ÄLSKAR fleece!
Vi köpte även två Rustakassar, till att ha, när vi handlar mat.
För det blir många plastkassar i skåpet annars.

Sen åkte vi till Ica Maxi och handlade mat och lite kontorsgrejor. Ja, det är nu, när Ronny fått upp speeden på rensningen och redan. *suck*
Jag trodde hans anfall hade gått över!

Borde kanske dra ner på hans vitaminintag?? *ser fundersam ut och ler*

Kl 22,30

Jag sov en stund efter maten. Men är fortfarande trött.

Nu ska vi bara dricka lite kaffe och sen hoppa i säng.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: C

Hej min morgonpigga vän!



Vilken tur att du har mina kapitel att ta tag i när du inte kan sova..fniss ; )



Skickar snart över flera.



Tusen miljoners tack för ditt hårda arbete och fina hjälp. Massor av kramar och många många pussar i pannan till DIG från moi!!



// C

2009-03-01 @ 21:47:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0