27/2 -09 Inget nytt under solen

Dagens vikt: - 7 hg
Magen: +- 0 cm
Vänster lår: +- 0 cm
Höger lår: - 1 cm

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Mellanmål: 1 avokado
Mellan-mallanmål: Kaffe med mjölkpulver
Middag: Omelett på tre ägg och ca 200 gr räkor
Kväll: Kaffe med äggmjölk

Kl 5,20

Vaknade 4,45 och kunde inte somna om. Var trött, men inte sömnig. Vaknade av en konstig dröm, där jag blev spådd i märkliga kort.
Men jag tror att det var som jag bearbetade gårdagens film, "Ghostwhisperer". För det var såna kort.
Jo, jag och någon mer kidnappade en man! Varför vet jag inte.
Han var röksugen, så jag bjöd honom på en cigarett.
Han var bakbunden.
Och när jag skulle tända hans cigarett, hade jag en pistol som ÄR som en cigaretttändare! Han blev givetvis rädd för att jag skulle skjuta honom.
Ja, det var så rörigt så!

Kunde resa mig ur sängen utan STÖRRE problem. Ont har jag än i ryggen, men ABSOLUT inte lika mycket.
Tackar faktiskt MB för det!
Sovit gott har jag gjort också. UNDERBART!

Kl 22,40

Just nu sitter vi och spelar Buzz Quiz Online.

Ryggen har varit relativt bra idag. Säkert bättre i morgon.

Efter middag vilade vi lite. Det behövdes.

Jag korrekturläste kapitel nr tre åt C i morse. Men hon är på minisemester tills i morgon. Lyckost!!

Idag hade jag en akut TT-klient. Tur att jag inte var uppbokad på hela dagen!

Annars har det inte hänt mycket idag, mer än att solen har lyst så fint över oss.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0