24/2 -09 Ryggskott - igen

Dagens vikt: + 1hg
Magen: - 1cm
Vänster lår: +- 0 cm
Höger lår: + 1 cm

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Senare frukost: 1/4 honungsmelon
Mellanmål: Kaffe med äggmjölk
Middag: Lakritste (kan inte äta för jag har så ont!)
Kväll: Ingefära- och citronte

Glömde ju att berätta igår, att jag börjat med att stå på vibrationsplattan 5 minuter varje dag!
Det är skönt och man får faktiskt LITE träningsvärk i låren. För man ska stå med lätt böjda knän.

Solen har orkat sig fram och med den tankarna på motorcykeln.

Jag har "vädervärk" i lederna.För nu är det plusgrader. Det blir för stor skillnad när det, som nu i natt var nästan -15, till +2-3 grader varmt.

Men det ger sig väl.

Efter TVÅ veckors PMS, kom "moster på besök"! Det känns allt i magen, det!

Vi satt och spelade Buzz Quiz i tre omgångar igår kväll. Jag vann bara en gång. *suck*

Jag har fått kronisk huvudvärk nu. Men jag tror att det beror på att jag har läsglasögon som man köper överallt. Dom är inte kalibrerade till mina ögon.
Så jag har beställt tid till optikern nu. Tänkte mig progresiva glasögon.
Beställer över internet hos Favoptik. JÄTTEBRA priser!
Man kan få 4-5 par Favoptikglasögon för samma pris som ETT par hos optikern!

5 minuter på vibrationsplattan!!

Jaha, så var det dags för ryggskott igen!!

Städade till grisarna och hade PRECIS blivit färdig och skulle stänga grinden, så SMALL det till i ryggslutet!!
RYGGSKOTT!
Vilken TUR att jag hann med grisarna!

Nu är det inte mycket med mig.
Tar starka tabletter för att kunna röra mig lite, åtminstone.

Ronny städade källaren idag när han kom hem.

Får se hur det är i morgon, efter en natts stillaliggande.
Ska till rörelseterapeuten i morgon. Gudskelov!
Hon har sina "knappar" att trycka ppå när man har ont. *ler*

Nu orkar jag inte skriva mer.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0