23/2 -09 UTRENSNING!

Dagens vikt: +- 0 hg/kg
Magen: +- 0 cm
Vänster lår: +- 0 cm
Höger lår: +- 0 cm

Hmmm, det var märkligt!

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Senare frukost: 1/4 honungsmelon
Mellanmål: Kaffe med äggmjölk
Middag: 2 ägg med smält ost och bearnaisesås (mådde illa efteråt!)
Kväll: Kaffe med äggmjölk

I morse gick jag upp 6,05, för Ronny serverade kaffet till mig. Gulligt! Men det gör han varje morgon när han jobbar.
Sen VAR det meningen att jag skulle lägga mig igen, som vanligt.
Men jag kunde INTE somna!!
Funderade på om jag kunde göra något kul - något som föll mig på läppen.

Jaaa, rensa ut ur garderoben!!
Ja, inte gamla lik, då. Dom fick sitta kvar. *fniss*
Men det blev MASSOR med kläder som jag ska ge till insamling till U-länder!

Såna, t ex som jag trott i många år att jag skulle "växa ner" i. DOM åkte nu!
OM jag skulle komma ner till den vikten, så får jag köpa nytt istället.

Så det blev storgarderoben, den lilla garderoben och garderoben där vi har jackor.

NU finns det plats för nytt! hehehe

Gamla T-shirts och urtvättade, mjuka pyjamasbyxor, blir excellenta putstrasor till motorcyklarna i sommar!

Jo, mikrovågsugnen är jag helnöjd med!
Med den gamla "brändes" osten fast i tallriken, men det gör den inte med denna nya.

Har tvättat och städat till grisarna. Ville avlasta Ronny med grisarna, nu när han jobbar.

Vilat i kväll.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: pontus

Du vet om att koffein gör det svårare att sova? Du vet även om att koffein är vätskedrivande så tillsammans med din vätskedrivande tabletter är du nog så torr man kan bli inombords.



Drick vatten och sluta upp med vätskedrivande ämnen så slipper du nog migränen ska du se!

2009-03-09 @ 16:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0