22/2 -09 Migrän till frukost

Dagens vikt: + 7 hg
Magen: -1 cm
Vänster lår: +- 0 cm
Höger lår: +- 0 cm

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Senare frukost: Migrän
Mellanmål: Kaffe med äggmjölk
Middag: Blandade grönsaker med osttäcke
Kväll: 2 ägg med cayennepeppar, smält ost, örtsalt och dillmajonnäs

Då var det dags för en migrändag igen. *suck*

Men det KAN bero på att jag var så glad/lycklig igår när vi hade handlat och att jag är så SUGEN på att köra MC.
Migrän kan ju utlösas även om man är glad/överglad.

Vi diskuterade igår om att köpa en ny mikrovågsugn. För denna börja värma så konstigt.

Jag ÄLSKAR köksmaskiner!!

Ja, NU har vi varit och köpt oss en ny mikrovågsugn!
Vi var först på ICA Maxi, men dom hade så dåligt utbud. Så vi körde till Citygross istället.
Där fanns LITE mer att välja på.
Det blev en i rostfritt stål och svart färg.
Matchar våra övriga saker på bänken.
Såsom kaffebryggaren (grå), vattenkokaren (svart), blendern (svart).

Men mikron hade INTE funktionen "äggtimer", som den gamla. Så vi köpte en lös äggtimer också.

MÅSTE ju hålla reda på tiden på mina ägg när dom koks!

Mycket snö har kommit. Ronny var ute med snöslungan innan idag. Men det verkade som om det gick lätt, denna gången.

Buseman verkar LITE hängig och är lös i magen. Vi avvaktar ett tag till om det.

C ringde en snabbis. Vi ska höras i veckan igen.

Idag har jag ätit två Anthon Berghs marsipanbröd! Ajabaja - vad GOTT det var!! *fniss*

Migränen gick över till "vanlig" huvudvärk. En sån där man inte slipper undan, hur mycket medicin man än tar.
Så jag la mig 45 minuter med den mörka bindeln över ögonen. Lite bättre - men inte mycket.

Hämtade ut fem nya böcker, som jag beställt, om "Sagan om Isfolket". Var utan i går kväll. Fick nästan abstinens.
Läste en Illustrerad Vetenskap istället. *suck*

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0