2/2 -09 Drog fram snabeldraken

Smärtan har tagit det mesta av min dag. Artriten gör sig mycket gällande i händer, rygg, knäna och i nacken. Men det konstiga är att jag är svullen över nacken också. Ska prata med min rörelseterateupet om det på onsdag, så hon kan ta sig en titt. Svårt att se själv, men Ronny sa att jag var svullen och det känner jag själv med.

Idag har jag inte kunnat äta NÅGONTING!!
Inte ett enda ägg eller något annat har jag varit sugen på! Inte ens godis!
Så när jag har druckit kaffe och te, har jag varit noga med att hälla i ordentligt med äggmjölk istället.

Vågen i dag visade på hela -1,1 kg sen igår morse!! *ler brett*

Så nu har jag gått ner 3,6 kg sen förra måndagen.

Men jag kan lika gärna gå upp ett par hekto i morgon, eller några. Det är så på en bantningsresa.
Det är kul att titta på Exceldigrammet som jag har gjort. Ja, hur det lutar neråt.

Idag har jag, trots värken, haft storstädning.
Tyckte det såg ut som Jerusalems Förstöring här.
Så jag dammade och drog sen fram snabeldraken och körde över hela huset.

Städade till marsvinen och då var dom ute under bordet, båda två och kluckade. Men när maten kom, så var dom borta som en avlöning.

Jag har nog ont, för att det är så himla kallt. Men det stämmer egentligen inte heller. För det är ju ingen FUKTIG luft. *kliar mig i skallen*
Jaja, det är som det är.
Väntar på att bli kallad till reumatologen. Vilket jag blir varje halvår. Men de är försenade.
Så jag tar smärtstillande vid dom värsta smärtattackerna.
Och så kryper jag ner under mina täcken och bara ligger där i värmen.

Nu kom Ronny hem!!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0