20/2 -09 Gråter så mycket

Dagens vikt: + 1,0 kg
Mage: +- 0 cm
Vänster lår: - 1 cm
Höger lår: - 1 cm

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Senare frukost: 2 ägg med LITE ketchup, cayennepeppar, smält ost och örtsalt
Middag: Kokt broccoli med osttäcke

Uppgången tror jag beror på att jag åt kött igår, inte sovit så så länge och vägde mig för tidigt på morgonen. Annars brukar det vara minst tio timmar mellan vägningarna. Nu var det knappt sex timmar.
Känner att jag har vatten i kroppen också.
Så jag tror att jag går ner tills i morgon igen.

Sen ska jag INTE äta kött i dag! Håller mig till grönsakerna. För igår åt jag INGET som skulle kunna skapa denna viktuppgång. PMS fortfarande.

Jag känner mig väldigt ledsen i sinnet. Gråter skvättvis. Lyssnar på hög musik för att kanske kunna skingra tankarna. Men det finns en låt som jag ALLTID gråter till. Och det är "7-milakliv" av Martin Stenmack. Det är Svante-Vantes låt. Den hörde jag samma dag som han gick över till andra sidan.

Om jag kunde, skulle jag gråta i flera dagar, för att få ut alla sorger!
Dom gör så ont!
Allt man ångrar,
allt man fått utstå,
allt man fått höra om sig,
allt man gjort mot andra.
Ångrar djupt att jag blev som jag blev.
Men det kan, eller kunde jag nog inget göra åt. Det var förutbestämt, det.

Men det är inget roligt att "bo" i denna kroppen!
Förutom att jag har träffat mannen i mitt liv, förstås!
HAN betyder mycket, mycket för mig. Jag skulle kunna offra mitt liv för honom utan att blinka!

Det har jag berättat för honom också.

Ja, idag är det visst en ledsen dag. C brukar känna av när jag är ledsen. Det är märkligt!

Ronny pysslar FORTFARANDE med sin GPS-telefon. Han får inte TILL det riktigt med GPS:en. Det är tredje kvällen han håller på.
Envis som en åsna är han allt! Men det han satt sig för, det brukar han klara till slut.

Själv känner jag mig i en begynnande förkylning. Matt och trött.
HADE tänkt cykla lite, men orkar inte. Så det stannar vid en tanke. *suck*

Nu ska jag dra min stora kropp ner till källaren och duscha av valkarna, så det doftar gott om dom! Hehehe....

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: C

Hej vännen!



Ja, det var märkligt att jag inte kände av att du var ledsen denna gång...

En annan har numera fullt upp själv med pms i tid och otid, så jag vet själv varken ut eller in längre vad som händer.

Men du finn si mina tankar.



Kram så länge

// C

2009-02-25 @ 10:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0