19/2 Det bär neråt igen!

Vikten idag: -1,5 kg
Mage: -1 cm
Vänster lår: +- 0 cm
Höger lår: +- 0 cm

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Middag: stekt köttfärs med cayennepeppar och osttäcke
Mellanmål: en halv honungsmelon (mums!)
Kväll: 2 ägg med cayennepeppar, smält ost och örtsalt

Idag har inget speicellt hänt.

Är trött, eller rättare sagt sömnig.

Vaknade några gånger i natt av att jag hade så underliga drömmar. Såna man undrar om man HAR upplevt eller om det VAR en dröm.
De gånger jag vaknade, så kände jag mig ännu tröttare, som en urlakad sill och TÖRSTIG som en saltad sill!

Det var knappt att jag orkade städa till marsvinen.

Och så kom jag på att jag var tvungen att göra mer äggmjölk. USCH, vad jobbigt det har varit i dag!

Det är sista kvällen (förhoppningsvis) som Ronny jobbar kväll.

Ja, idag är jag verkligen en gnällspik. Helt "off" i pannbenet.

Tänker mycket på drömmarna jag haft. Det är väl lite där som jag blir trött av. ALLT måste analyseras! *suck*

Försökte att komma in på Telias sida och fixa ett annat abonnemang, men dom hade tekniska problem. Skit också!

Nu ska jag avrunda kvällen med två ägg och att vänta på att Ronny ska komma hem.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: C

Hej på dig ägg-Fia! fniss



Hoppas du piggnar till ; )



Kramar från C

2009-02-20 @ 21:31:41
Postat av: Shintaida

Hej C! Nää, jag har inte piggnat till. Tvärtom. Är som i ett vacuum. Men det ger sig väl. Annars ringer jag Dig och får "påfyllning"! fniss Puss i pannan på Dig!

2009-02-20 @ 21:38:26
Postat av: C

Ring så mycket du vill!

Puss i pannan tillbaka!

2009-02-20 @ 21:48:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0