18/2 Kexens dragningskraft

Dagens vikt: + 5 hg (tror att det är vatten)
Magen: -1 cm
Vänster lår: +- 0 cm
Höger lår: +- 0 cm

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Senare frukost: 2 ägg med cayennepeppar, smält ost och örtsalt (DET blev starkt!)
Middag: Broccoli med osttäcke
Kväll: 2 ägg med cayennepeppar, smält ost och örtsalt
Senare kväll: Kaffe med äggmjölk

Vaknade 5,30 av RLS:en. När jag gör det, blir jag alltid sugen på kolhydrater. Gärna kex eller kakor. Det blev BRAGOKEX!

Jag tyckte inte det var lönt att ta en medicindos till, eftersom jag skulle upp 7,25.
Låg vaken tills 7,00, sen steg jag upp.

Har varit på ögonmottagningen för att kolla synfältet. Det är lite litet på höger öga. Får besked sen om något ska göras. För jag har efterstarr, som dom kallar det. Alltså, grå starr trots operation på båda ögonen.
Behövs det behandling, så gör dom det med laser, för det går inte att byta linsen en gång till.

Sen åkte jag och handlade. Trött som en agaspis!

Kom hem och då satt Ronny och fixade med sin nya Nokia-mobil. Det är GPS i den, så det var lite inställningar att göra.
Han hade en Sony Ericsson 850 innan - men den FICK jag!!
Och dessförinnan, så hade han en Sony Ericsson z800 - och den fick jag OCKSÅ. Och ännu mer dessförinnan, hade han en Sony Ericsson z1010 - och DEN fick jag också!!
Så nu har jag tre mobiler.
Men det kan vara bra.
För mina ungar har olika abonnemang och Ronny har Telia.
Det är marigt att lära sig en ny mobil. Men Ericssons är rätt lika i menyerna.

Nu har grisarna fått sin städning och sin mat. Det var inte lika grisigt hos dem som igår. *fniss*

Har pratat med mina ungar på MSN. Dom är välbehållna, båda två. Skönt!

Sen pratade jag med C i telefon i 2 timmar och 14 minuter!! Snacka om att vi har mycket att snacka om!
Man märker inte att tiden går när man pratar med C. Hon är SÅ upplyftande för själen. Man blir glad av henne!

Den som INTE har en sån väninna, tycker jag synd om. För dom är sällsynta som ökenblommor.

Snart kommer min älskade man hem. Han har varit uppe tidigt nu i två dagar och jobbar sent. Idag var han YTTERST trött, när han skulle till jobbet.
Så ikväll åker han direkt i säng efter nattakaffet! *ler*
Sen SKA han sova ut i morgon!! Om jag så ska ta silvertejpen och vira runt honom och sängen!

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: C

Hörrödudu, Shintaida Motvalls!!



Du lyfter mig lika mycket, så det så! Spelar ingen roll vad vi talar om, eller hur trött du är, så får jag en sådan fin energi av dig. = )

2 timmar, vad är det? Nästa gång kör vi 4 rakt av, med bara några avbrott för toabesök och dryckintag....Hi Hi..fniss



Tack för att DU finns!!



KRAMAR/ C

2009-02-20 @ 21:35:51
Postat av: C

Hallå där Shintaida Motvalls, fast helst vill jag kalla dig för Ägg-Fia! ( Hoppas det inte gör något)



Vill bara säga: TACK själv för att DU finns och kom in i mitt liv!!



Kramar i massor från C.



( Jag postade nyss ett inlägg här, men vet ej var det tog vägen? )

2009-02-20 @ 21:40:27
Postat av: Shintaida

C, vännen min! Vi sitter på dass och pratar, vetja! Har en slang från kranen så vi kan dricka samtidigt! Hahahaha....USK till Dig, kära vän!

2009-02-20 @ 21:41:17
Postat av: C

Näää, nu är jag tjatig!

Varför står det inte i bloggen att meddelandet kommit fram direkt?...Sorry!

Nåja, Hoppas du har överseende med detta

Kram Igen! C

2009-02-20 @ 21:41:46
Postat av: C

Hej hopp där på toan!



Vad gör du där? har du datorn med dig eller in på kisseriet?

2009-02-20 @ 21:42:57
Postat av: C

Nä nu svamlar jag ordentligt ikväll!

Trodde du menade att du NU satt på toan och skrev här.

SEDAN fattade jag galoppen med vad du menade...HA HA- hur man är va!!; )



// C

2009-02-20 @ 21:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0