17/2 -09 Vikten rör sig NERÅT!! (förvånad)

Dagens vikt: -1,3 kg (yippie!! Men jag flådde ju runt som ett torrt skinn igår.)
Magen: +- 0 cm
Vänster lår: +- 0 cm
Höger lår: -1 cm

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Senare frukost: 2 ägg med chilipeppar, smält ost och örtsalt.
Mellanmål: Kaffe med äggmjölk
Lunch/middag: Grönsaksblandning med smör och bearnaisesås
Kväll: 2 ägg med chilipeppar, smält ost och örtsalt

Motion: 4 km stavpromenad

Sen igår, dricker jag ca 2 liter hemgjort bubbelvatten. Verkar som om det har satt fart på magen och kisseriet.
Vidare, så sov jag jättegott i 5 timmar i sträck. Det var länge sen det hände!

Jag fick ju ett par örhängen av Ronny på Alla Hjärtans Dag. Det är ett par ringar.
I går kväll skulle jag sätta i dom.
MEN, det var svårare än jag trodde!
För dom är ju liksom ihopklämda, när det är ringar, så det är svårt att få igenom öronsnibben.
Och sen, eftersom dom är runda, så måste man liksom lirka in dom i hålet.
DET blev en kamp!!!
Det gjorde FRUKTANSVÄRT ont när ringen klämde örsnibben!
Och sen lyckades jag skrapa INUTI hålet, så det blev blodvite också. *suck*
Men efter ca halv timma, så satt dom på plats.
Nu tar jag fan inte av dom i första taget! För jag har fortfarande ont i öronen och varit tvungen att smörja med smärtstillande salva.
Ja, denna skönhet!! *fniss*

Jag ringde till G och A ikväll. A fyller år. G är en väninna sen jag bodde neråt landet. Och A köpte jag mina första kaniner av. Till slut hade jag fem stycken i en hage - INOMHUS!

Nu har jag städat till våra små margrisar. FY, vad dom hade kissat i dag! Och maten hade dom spritt runt i hela matlådan. *återigen suck*
Men städat blev det i alla fall.

Ronny ringde hem och pratade lite. Han känner sig nog lite ensam, nu på kvällarna. Samtidigt som han tycker om det.

Två ägg ska jag äta senare. Och på dom ska jag ha chilipeppar och ost på. Det ÄR gott!

Nu ska jag titta på dumburken ett tag. På ett program som heter "Cheaters". Det handlar om otrohet. En realitygrej från USA - givetvis.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer
Postat av: C

Hallå där min sköna!

Grattis till viktminskningen = )Du är en riktig kämpe du.



Jag ringer dig vid tillfälle, så får vi gagga lite.



Kramelikramen/ C

2009-02-18 @ 19:45:21
Postat av: C

Hallå där min sköna!



Grattis till viktminskningen = )

Du är en riktig kämpe du.



Ringer vid tillfälle, så får vi gagga lite. Det börjar bli dags fniss ; )



Kramelikramen / C

2009-02-18 @ 19:47:13
Postat av: Shintaida

Tjena C!! Puss i pannan, men jag hann först att ringa igen! fniss Kram på Dig och tack för lyckönskningen!

2009-02-18 @ 20:47:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0