15/2 -09 Sviter efter gårdagen

Vikten idag: - 1 hg

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Lunch: Sömn
Middag: 2 st benfria kotletter med mycket persiljesmör
Kväll: Kaffe med äggmjölk
Kväll: 2 ägg med persiljesmör

Motion: INGEN

Jag var tvungen att ta Furix, vattendrivande, för att jag åt kolhydrater igår. Fy, vad jag fick springa och kissa!
Inte nog med det - jag har fått psoriasis över näsan IGEN! Tack vare, eller hur man nu ska säga, av kolhydraterna.

Var fortfarande mätt på morgonen, när jag vaknade.

Har varit söndagstrött hela dagen.

Ronny har fixat den stationära datorn där nere. Så nu ska den mest användas när han spelar keyboard. Men vi har ju tre andra datorer att "leka" med.

Har funderat på att börja med äggdeff igen. För det gav så mycket. Men FY FANKEN vad trött man kan bli på ägg!!

Solen har lyst över oss idag med!

Snart vår!!

Annars har det varit en MYCKET lugn söndag - precis som det ska vara.

Må väl därute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0