14/2 -09 Alla Hjärtans Dag

Vikten idag: +1,1 kg - hur DET nu kunde bli så. PMS:en tro?

Dagens intag:

Frukost: Kaffe med äggmjölk
Senare frukost: 4 ägg med lite kaviar på
Middag: Pizza och en läsk
Kväll: Kaffe med äggmjölk

Motion: Stavpromenad i 4 km....nej, inte I TIMMEN!! *fniss*

Vaknade vid 8-tiden, men tog mig en lur till senare i 1 ½ timma. Det behövdes. För jag har ont!

Så var det Alla Hjärtans Dag igen. *suck*

Svante- Vante skulle fyllt 4 år idag.

Här är han, den vackra mannen!



Saknar honom ENORMT mycket!
Gråter ofta över beslutet jag var tvungen att ta. Det var som att spela Gud!

Men han har det nog bättre, där han är nu. I Regnbågslandet. Utan en elak tumör på bakbenet.

Ska tända ett speciellt ljus för honom ikväll.

Tänker mycket på Mor. Saknar henne faktiskt.
En Mor ÄR en Mor.
Hoppas att hon har det bra och får en fin dag idag.

Ronny och jag firade dagen med att gå på pizzeria. Jag ville inte gå på kina-restaurang, för där är så mycket folk. På pizzerian hade vi hela salongen för oss själva.

Efter det åkte vi och handlade. Jag, jäst som en bubbla i magen efter både pizza och läsk. Kunde knappt ta mig in och ur bilen. hehehehe...kände mig höggravid!
Så när vi kom hem var jag tvungen att lägga mig ett tag. Nu känner jag i hela kroppen, så vattenfylld den är.

Ronny köpte ett par örhängen till mig. Såna jag kan ha under hjälmen i sommar. Tycker inte om att vara "örhängelös".

Nu i kväll, råkade jag se att det var en skräckfilm på sexan. Om Gud och Djävulen och hans hantlangare. Den hette "Constantine". Sevärd, för dom som älskar skräckfilmer!

Det var allt för idag.

Må väl där ute!

Med Stjärnljus // Shintaida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0